Reklamacje
Zamówione gadżety nie spełniają Twoich oczekiwań? Nic strasznego, zamierzamy Ci pomóc. Zapoznaj się proszę z poniższym tekstem i sprawdź, co wspólnie możemy zrobić, aby sprawę wyjaśnić jak najszybciej.
 
Z naszego doświadczenia wynika, że jedną z najczęstszych przyczyn reklamacji są uszkodzenia powstałe w trakcie transportu. Nie jesteśmy w stanie kontrolować tego procesu w całości, ale postaramy się pomóc. Naszym Klientom zwracamy szczególną uwagę na to, jakie prawa im przysługują w związku z uszkodzeniami transportowymi. Zależy nam na szybkim rozwiązaniu każdego zgłoszenie, a do tego niezbędna jest twoja czujność drogi Kliencie. 
 
Uwaga: Paczkę należy sprawdzić w obecności kuriera. To twój przywilej i obowiązek - skorzystaj z niego. Gdy przesyłka lub jej zawartość jest uszkodzona, musisz spisać protokół szkody z kurierem. Jest on podstawą do złożenia reklamacji w firmie kurierskiej. Bez tego protokołu nie będziemy mogli przyjąć twojego zgłoszenia do rozpatrzenia i pomóc w załatwieniu sprawy. Obligują nas do tego przepisy prawa. Możesz również odmówić przyjęcia paczki, jeśli masz zastrzeżenia do jej wyglądu (uszkodzenia mechaniczne, przerwane opakowanie, etc.). Kurier się nie pogniewa, a Ty będziesz miał pewność, że załatwiłeś sprawę należycie. Spieszymy wyjaśnić, że jest to Wasze prawo i kurier ma obowiązek je zrealizować.
 
Aby uniknąć pomyłek podczas druku, przed przystąpieniem do realizacji zlecenia zawsze prosimy Cię o pisemną akceptację przygotowanych wizualizacji. Zaakceptowane projekty (zawierające wymiary nadruków, kolory, umiejscowienie logo, etc.) są podstawą do stwierdzenia czy zamówienie zostało zrealizowane zgodnie z twoimi oczekiwaniami. Masz prawo decydować o tym jak wyglądać będzie zamówiony towar, korzystaj z niego. Zawsze  zwracaj uwagę na poprawne rozmieszenie logotypów, wartości kolorów, sposób i technikę nadruku oraz pisownię. 
 
Zdarzają się też reklamacje z innych powodów, masz prawo je do nas przesłać. Każdorazowo zajmiemy się twoim zgłoszeniem. 
Nasz cel to odczarowanie złego image reklamacji. Jeśli każda ze stron będzie wywiązywała się ze swoich obowiązków, reklamacje znikną.
 

Reklamacje należy składać na formularzu reklamacji

pod adresem:

reklamacje@gratisownia.pl